مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-05اجتماعي

آبرسانی به زوّار اربعین توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شرکت آبفا با تمام توان برای خدمت رسانی و تامین آب شرب زوّار اربعین از چندین هفته گذشته وارد کار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا جز قاسمی روز سه شنبه اظهار کرد: عملیات آبرسانی سیّار در مرز خسروی برای آبرسانی به زائرین اربعین حسینی، بمدت 18 روز با استقرار یکدستگاه خودروی تانکر آبرسانی سیّار انجام شد.

وی افزود: مدیریت آبرسانی به زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مرز باشماق نیز با استقرار نماینده تامّ الاختیار شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در همین راستا مبلغی نیز به عنوان کمک هزینه نقدی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی به حساب شرکت آبفا استان کرمانشاه واریز شد.

جزء قاسمی عنوان کرد: برای آبرسانی به جاماندگان اربعین حسینی در شهر زنجان نیز 4 دستگاه تانکر آبرسانی سیّار یک روز پیش از آغاز مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در مسیر گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام استقرار یافته است.

گفتنی است: مراسم اربعین حسینی برای جاماندگان اربعین در شهر زنجان در تاریخ 15 شهریور ماه 1402 با حضور اهالی پایتخت شور و شعور حسینی، از محل مجموعه گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به زوّار اربعین توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

آبرسانی به زوّار اربعین توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان